Hedemora fyller på i truppen

Hedemora vill få ett konkurrenskraftigt lag i division 1 och har nu fyllt på truppen inför kommande säsong. Det handlar om Jonas Suvanto och Staffan Elfström. Suvanto har Hedemora som sin modersklubb och har förlängt ytterligare ett år medans Elfström kommer från Skedvi/Säter. Båda killarna är backar. Division 1 kommer ju som vanligt bli intressant för oss dalmasar då derbyna duggar tätt. Ska bli intressant och se vilket av lagen som värvar bäst inför nästa säsong. Ett tidigt tips från mig är att Falun kommer bli att räkna med.Sen tror jag Ore får det jobbigt. Hedemora och Borlänge kommer vara med och kämpa om en Allettan plats. Nu är det lite väl tidigt för att börja ge tips men jag tror jag kan vara ganska rätt ute. Den som lever får se.


✎ Kommentarer
Tomas

Kul med en sida som tar upp lite lokal ishockey dvs lite mer än bara Leksand och Mora. Hoppas att fler hittar hit.

2012-04-24 @ 22:21:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback