Trogna läsare

Otroligt roligt att det har blivit ett antal läsare som hör av sig och ger lovord till min blogg. Jag har tidigare sagt att jag vill skapa en mötesplats för alla hockeyälskare här i Dalarna. Den här sidan är inte tänkt som nån sillyseason sida där jag ska vara först med den typen av nyheter. Jag vill istället försöka samla det mesta som händer inom Dalahockeyn och förmedla det här. Sidan kommer självklart kryddas med intervjuer och annat spännande. Tack alla trogna läsare och välkommen alla nya!!!


✎ Kommentarer
Makke

Riktigt kul å läsa om vad som händer runt om i dom lägre divisionerna.

Sen kan man ju hoppas att du får för dig å göra comeback i den rödvita tröjan i vinter ;)

2012-06-10 @ 16:26:19
Anders Björck

Någon comeback blir de nog inte Makke men på läktaren lär man nog sitta varje match i vinter!!!

2012-06-10 @ 16:41:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback